Vormaat - Grafische vormgeving, etc.

 

Campagnes

Een campagne is een actie met een bepaald doel. Of het nu om een commercieel product of een ideële of politieke boodschap gaat, het moet zoveel mogelijk in de aandacht komen en publiciteit genereren. Dat kan via alle denkbare mediavormen: gedrukte media, radio, tv, internet (sociale media).
Hieronder enkele voorbeelden van Vormaat.

Er zijn nog manieren genoeg om de explosie van creativiteit, die vrijgekomen is door de campagne Maastricht Culturele Hoofdstad 2018, te kanaliseren. Neem nou bijvoorbeeld onze eigen gammele kerncentrale in Tihange. Centraal gelegen in de Euregio, maar nog steeds niet sexy genoeg om voldoende onder de aandacht te komen. Daar kan iets aan gebeuren! Doen jullie mee? Dan maakt Maastricht een hele grote kans op de titel Nucleaire Hoofdstad 2018! JA, OUI, YES!!!

Artist impression hoe de kerncentrale in Tihange, met enkele eenvoudige creatieve ingrepen, er aantrekkelijker uit kan zien.
Met op de voorgrond, onherkenbaar van afgunst: kartrekker Guido Zwevers. Niet op de foto: de andere kartrekker Huub Smeets. Hij is inmiddels gestart met plan B: de, overigens reeds lang geplande, commerciële bouwplannen versneld uitvoeren op de culturele vrijplaatsen van Maastricht.

Verschillende actie-ansichtkaarten (geproduceerd en gesponsord door Vomaat) met voorbedrukte adressen van de minister van Economische Zaken (Kamp), de Commissaris der Koning van Provincie Limburg (Bovens) en de voorzitter Veiligheidsregio (Hoes). De bedoeling is om die op te sturen met je persoonlijke commentaar over de kerncentrale in Tihange aan de verantwoordelijken. Er zijn nog kaarten verkrijgbaar! Stuur een mail met naam en adres en je ontvangt een gratis setje.

Deze (eerste) ansichtkaart van de fusie-gemeente Eijsden-Margraten
werd onder alle inwoners verspreid met nog een duidelijke boodschap op de achterzijde.

Campagne voor GroenLinks bij Provinciale Statenverkiezingen 2011.

Onderdeel van campagne voor het kledingmerk Zen Spirit:
zenspiritworld.com